czwartek, 25 czerwca 2015

Gadżety na wesele

Tabliczki z tekstami do Photo Booth




Witajcie:)



W sierpniu odbędzie się duża uroczystość dla mojej rodziny, a mianowicie wesele mojej kuzynki.
Zobowiązałam się zrobić kilka gadżetów do photo booth. Na razie zrobiłam czarne tabliczki z białymi napisami. 
Chyba będę musiała zrobić tabliczki odrobinę większe, żeby było dobrze widać napisy na zdjęciach, ale to nie problem bo robi się je ekspresowo. 
Dla tych, którzy uwielbiają robić sobie selfie mam złą wiadomość, napisy niestety są nieczytelne ze względu na efekt odbicie lustrzanego :(
Do zrobienia tabliczek potrzebne są tylko:  czarny gruby papier, marker kredowy, lub inny który pisze na czarnym tle, patyczki do szaszłyków, taśma klejąca i w miarę czytelne pismo. 




Photo pooth

Photo booth wesele

Photo booth na ślub


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz