środa, 20 grudnia 2017

Słodkie kartki z sercami / Sweet cards with hearts patterns

Hej! Dziś chcę Wam pokazać dwie słodkie, różowe kartki z wzorkami z serc, które zrobiłam używając zestawu wykrojników składającego się z kilku serc i dwóch kolorów kolorowego papieru. Skleiłam wszystkie wykrojniki ze sobą taśmą klejącą i wycięłam je dwa razy, raz z jednego i raz z drugiego koloru. Potem oddzieliłam serca i pomieszałam je kolorystycznie. Gdy ozdoby z serc były gotowe wycięłam jeszcze jedno pełne serce z pianki i podkleiłam je pod spód sercowej dekoracji. Dodałam też słowo Hugs, srebrne cekiny i małe, białe serduszka przez maskę z Agateria Craft


Hello everyone:) Today I'm sharing two sweet pink cards with heart pattern that I made using nesting die and two colours of cardboard. I glue all my heart dies together with adhesive tape and die cut them twice. Than I seperated all the hearts and mixed their colours . When my heart embelishment was ready I cut one more heart from craft foam and stick it underneath the heart  pattern. 
I added a word hugs,  some silver sequins and tiny little white hearts using Agateria Craft stencil. 







Miłego dnia!
Have a nice day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz